שאלות ותשובות
* מה קורה אם הזמנתי מוצר פרסום והוא נגמר מהמלאי?
אנחנו עושים כל שביכולתנו להבטיח שהמוצרים שמופיעים באתר אכן קיימים במלאי המוצרים למיתוג.לעיתים רחוקות, שלא בשליטתנו, המלאי של מוצר מסויים נגמר. כשדבר זה קורה, אנו ניצור עמכם קשר על מנת לספק לכם תאריך אספקה חדש. אם תאריך זה לא יתאים לכם, נעשה את המיטב על מנת להציע לכם מוצר חלופי כאלטרנטיבה לזאת שהזמנתם.
* מהם זמני האספקה והשילוח הסטנדרטי של מוצרי פרסום?
כל זמני האספקה מתייחסים לאחר שהגרפיקה אושרה על ידכם. זמן אספקה סטנדרטי של מוצרים הקיימים במלאי הינם 7-5 ימי עסקים לאיסוף עצמי מחברת אוראל.
גרפיקה ועיצוב
* האם קיים חיוב עבור שירותי גרפיקה?
בחברת אוראל קיימת מחלקת גרפיקה שתיתן לכם את כל שירותיה ללא עלות - יצירת גרפיקה והדמיות.
* אילו סוגי קבצים אני צריך לשלוח למחלקת גרפיקה?
על מנת לקבל את התוצאה הטובה והמהירה ביותר אנו מעדיפים לקבל קובץ וקטורי-AI / EPS / PDF
אין לכם קובץ כזה-לא נורא. הצוות הגרפיקאי המיומן של חברת אוראל ימיר את הקבצים הקיימים שלכם לקבצים שניתן לעבוד איתם בבית הדפוס.
* מה ההבדל בין קובץ וקטורי לקובץ רסטר?
קובץ רסטר יוצר פיקסלים בתמונה אשר יוצרים שינויים בצללים או בצבעים ולכן האיכות לא מספיק טובה.
בקובץ וקטורי לעומתו, ישנו שימוש בקורדינטות X ו-Y המאפשר להשתמש בזום ללא פגיעה באיכות הקובץ.
* האם אני יכול לבחור את הפנטון של הלוגו שלי?
כמובן, כל עוד לא מצויין אחרת אנחנו מספקים את הפנטון לפי בחירתכם. אם פנטון מסוים לא אפשרי לביצוע על מוצר מסוים, נבחר את הפנטון הקרוב ביותר האפשרי. מחלקת הגרפיקה שלנו יכולה לעזור לכם לבחור את הפנטון הנכון על מנת לקבל את הלוגו שלכם בתוצאה הטובה ביותר על המוצר.
הזמנות והחזרות
* האם אני יכול לקבל דוגמא של המוצר?
כן, חברת אוראל יכולה לתת לכם דוגמא של המוצר אותו תרצו לרכוש. רוב המוצרים יהיו עם לוגו אקראי או ללא לוגו. הדוגמאות יחוייבו במחיר יחידת מוצר ללא הדפסה. את הדוגמה תקבלו במפעלינו בחולון. מתן הדוגמאות נתון להחלטתה הבלעדית של חברת אוראל.
למידע נוסף על דוגמאות זמינות ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 077-5405701 או במייל art@orel-print.com
* האם אני יכול לעצב לעצמי את מוצר הפרסום?
הסחורה המוצגת באתר מייצגת רק חלק מהמוצרים אותם אנחנו יכולים לספק. יש לנו אפשרות לספק מעל 1000 מוצרים נוספים. צרו איתנו קשר בטלפון 077-5405701 או שלחו לנו מייל art@orel-print.com כדי להתחיל את עיצוב המוצר הבלעדי שלכם.
* מה לעשות אם קיבלתי יותר או פחות סחורה ממה שהזמנתי?
אנחנו מנסים לשלוח לכם את הכמות המדויקת מכל מוצר שהזמנתם. במקרים חריגים, יכולה להיות טעות בתהליך ההזמנה ובאיסוף מהמחסן. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשלוח 3%+- מהכמות המצויינת בהזמנה.
* מה לעשות במידה ואני לא בטוח בצבע המוצר שמופיע באתר?
המוצרים באתר מוצגים בצורה הקרובה ביותר לצבע המקורי של כל מוצר. במידה ואתם צריכים צבע מוצר ספציפי אנא צרו איתנו קשר 077-5405701 או שלחו לנו מייל art@orel-print.com
* מהי מדיניות ההחזרה של חברת אוראל?
מכיוון שהמוצרים שאנו מוכרים ממותגים באופן אישי, אנו לא יכולים לקבל החזרות. במידה ואתם מרגישים שההזמנה שלכם לא טופלה כראוי או שקיבלתם תוצאה לא רצויה, אנא צרו איתנו קשר בטלפון 077-5405701 או שלחו לנו מייל art@orel-print.com עד 10 ימים מהוצאת החשבונית. במידה ויקבע שהיתה טעות או פגם בהזמנה נחזיר לכם את הכסף בחזרה.
כל טענה בהקשר של חוסר, אבידה, חייבת להתבצע עד 10 ימים מיום הוצאת החשבונית. בהקשר של טענות בהובלה אנא שמרו על הארגזים שבהם קיבלתם את הסחורה.
באופן כללי
* האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
המחירים באתר אינם כוללים מע"מ, אלה אם כן צויין אחרת.
* האם המחירים באתר כוללים הדפסה?
המחירים באתר כוללים הדפסה במקומות בהם רשום כך
* מהו הזמן הטוב ביותר להשתמש במוצרי פרסום?
חגים, חופשות, אירועים מיוחדים שבהם ניתן לקדם את העסק שלכם.
* איך ניתן לקבל הודעות על מבצעים והצעות מיוחדות?
לקבלת מידע ייחודי על הצעות ומבצעים מיוחדים שלחו לנו מייל ל- art@orel-print.com וציינו שהינכם מעוניינים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו.
* האם ניתן לקבל כפל מבצעים?
לא קיים כפל מבצעים!