למה כדאי לעבוד איתנו?

1.

הכנת גרפיקה והדמיות ללא עלות

2.

זמני אספקה של 1 עד 7 ימי עבודה

3.

מתחייבים לעמוד בזמני האספקה

4.

מתחייבים למוצרים והדפסה איכותיים

5.

כל העבודה מתבצעת מול ספק אחד

6.

ניתן לדעת מצב מלאים בכל רגע נתון

7.

עובדים מול פרסומאים / סיטונאים בלבד

שליחה

שאלות ותשובות

 

* מה קורה אם הזמנתי מוצר פרסום והוא נגמר מהמלאי?

אנחנו עושים את כל אשר ביכולתנו להבטיח שהמוצרים שמופיעים באתר אכן קיימים במלאי המוצרים למיתוג.לעיתים רחוקות, שלא בשליטתנו המלאי של מוצר מסוים נגמר. כשדבר זה קורה, אנו ניצור עימכם קשר על מנת לספק לכם תאריך אספקה חדש. אם תאריך זה לא יתאים לכם, נעשה את המיטב על מנת להציע לכם מוצר חלופי כאלטרנטיבה לזאת שהזמנתם.


*
מהם זמני האספקה והשילוח הסטנדרטי של מוצרי פרסום?

כל זמני האספקה מתייחסים לאחר שהגרפיקה אושרה על ידכם. זמן אספקה סטנדרטי של מוצרים הקיימים במלאי הינם 3-5 ימי עסקים לאיסוף עצמי מחברת אוראל. במידה ותרצו שנשלח את הסחורה אליכם בדר"כ התוספת הינה 2 ימי עסקים נוספים.


גרפיקה ועיצוב

* האם קיים חיוב עבור שירותי גרפיקה?

בחברת אוראל קיימת מחלקת גרפיקה שתיתן לכם את  כל שירותיה ללא עלות - יצירת גרפיקה והדמיות.
 

* אילו סוגי קבצים אני צריך לשלוח למחלקת גרפיקה?

על מנת לקבל את התוצאה הטובה והמהירה ביותר אנו מעדיפים לקבל קובץ וקטורי-AI  / EPS  / PDF

אין לכם קובץ כזה-לא נורא. הצוות הגרפיקאי המיומן של חברת אוראל ימיר את הקבצים הקיימים שלכם לקבצים שניתן לעבוד איתם בבית הדפוס.
 

* מה ההבדל בין קובץ וקטורי לקובץ רסטר?

קובץ רסטר יוצר פיקסלים בתמונה אשר יוצרים שינויים בצללים או בצבעים ולכן האיכות לא מספיק טובה.

בקובץ וקטורי לעומתו, ישנו שימוש בקורדינטות X ו- Y  המאפשר להשתמש בזום ללא פגיעה באיכות הקובץ.
 


 * האם אני יכול לבחור את הפנטון של הלוגו שלי?

כמובן, כל עוד לא מצויין אחרת אנחנו מספקים את הפנטון לפי בחירתכם. אם פנטון מסוים לא אפשרי לביצוע על מוצר מסוים, נבחר את הפנטון הקרוב ביותר האפשרימחלקת הגרפיקה שלנו יכולה לעזור לכם לבחור את הפנטון הנכון על מנת לקבל את הלוגו שלכם בתוצאה הטובה ביותר על המוצר.

 

הזמנות והחזרות

* האם אני יכול לקבל דוגמא של המוצר?

כן, חברת אוראל יכולה לשלוח לכם דוגמא של המוצר אותו תרצו לרכוש. רוב המוצרים שישלחו אלייכם יהיו עם לוגו אקראי או ללא לוגוהדוגמאות יחוייבו במחיר משלוח בלבד.לחילופין, ישנה אפשרות להגיע למפעלינו בחולון ולקבל את הדוגמא. מתן הדוגמאות, נתונה להחלטתם הבלעדית של חברת אוראל.

למידע נוסף על דוגמאות זמינות ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 077-5405701 או במייל art@orel-print.com 
 

* האם ניתן לקבל את המוצר אותו בחרתי עם הלוגו שלי לפני הייצור של ההזמנה הכוללת?

כן, על מנת לקבל את הדוגמא, עליכם לשלוח הזמנת רכש למייל art@orel-print.com  או ליצור איתנו קשר טלפוני 077-5405701. זמן אספקת ההזמנה של כלל המוצרים יתבסס על זמן אישור הדוגמא.
 

* האם אני יכול לעצב לעצמי את מוצר הפרסום?

הסחורה המוצגת באתר מייצגת רק חלק מהמוצרים אותם אנחנו יכולים לספק. יש לנו אפשרות לספק מעל 1000 מוצרים נוספים. צרו איתנו קשר בטלפון 077-5405701 או שלחו לנו מייל art@orel-print.com כדי להתחיל את עיצוב המוצר הבלעדי שלכם.

* מה לעשות אם קיבלתי יותר או פחות סחורה ממה שהזמנתי?

אנחנו מנסים לשלוח לכם את הכמות המדויקת מכל מוצר שהזמנתם. במקרים חריגים, יכולה להיות טעות בתהליך ההזמנה ובאיסוף במחסן. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשלוח 3%+- מהכמות המצויינת בהזמנה.
 

* מה לעשות במידה ואני לא בטוח בצבע המוצר שמופיע באתר?

המוצרים באתר מוצגים בצורה הקרובה ביותר לצבע המקורי של כל מוצר. במידה ואתם צריכים צבע מוצר ספציפי אנא צרו איתנו קשר 077-5405701 או שלחו לנו מייל art@orel-print.com
 

* מהי מדיניות ההחזרה של חברת אוראל?

מכיוון שהמוצרים שאנו מוכרים ממותגים באופן אישי, אנו לא יכולים לקבל חזרות. במידה ואתם מרגישים שההזמנה שלכם לא טופלה כראוי או שקיבלתם תוצאה לא רצויה, אנא צרו איתנו קשר בטלפון 077-5405701 או שלחו לנו מייל art@orel-print.com עד 10 ימים מהוצאת החשבונית. במידה ויקבע שהייתה טעות או פגם בהזמנה נחזיר לכם את הכסף בחזרה.

כל טענה בהקשר של חוסר, אבידה, חייב להתבצע עד 10 ימים מיום הוצאת החשבונית. בהקשר של טענות בהובלה אנא שמרו על הארגזים שבהם קיבלתם את הסחורה.

 

באופן כללי
* האם המחירים באתר כוללים מע"מ? 

המחירים באתר אינם כוללים מע"מ, אלה אם כן צויין אחרת. 

* האם המחירים באתר כוללים הדפסה?

המחירים באתר כוללים הדפסה במקומות בהם רשום כך

* מהו הזמן הטוב ביותר להשתמש במוצרי פרסום?

חגים, חופשות, אירועים מיוחדים שבהם ניתן לקדם את העסק שלכם.
 

* איך ניתן לקבל הודעות על מבצעים והצעות מיוחדות?

לקבלת מידע ייחודי על הצעות ומבצעים מיוחדים שלחו לנו מייל ל- art@orel-print.com וציינו שהינכם מעוניינים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו.

* האם ניתן לקבל כפל מבצעים?

לא קיים כפל מבצעים!